Ο μονόλογος «Η τελετή του Τσαγιού», γραμμένος από τον Achim Wieland και τον Μάριο Ιωάννου (SRSLY yours) ταξιδεύει εδώ και έξι χρόνια σε πολλά θέατρα στην Ευρώπη γνωρίζοντας μεγάλη επιτυχία. Επιστρεφει στην Αθηνα μεταφρασμένος στα Ελληνικά απ’ τον πρωταγωνιστή Μάριο Ιωάννου και τον Κωστή Μεγάλη και εξακολουθεί να μας μεταφέρει στην Άπω Ανατολή, όπου τελείται μια παραδοσιακή ιαπωνική Τελετή του Τσαγιού. Εκεί η γκέισα Κικουνοχάνα η αλλιώς «Ανθισμένο Χρυσάνθεμο» έχει δημιουργήσει ένα μεταξένιο τοπίο για το πνεύμα και τις αισθήσεις. Όλα αρμονικά και ιδανικά σε μια τελετή, όπου είναι όλοι προσκεκλημένοι. Δε μένουν, όμως, εκεί τα πράγματά. Το ανήσυχο πνεύμα της Κικουνοχάνα, την οδηγεί σε ερωτήσεις που ηχούν σαν εκρήξεις, που δημιουργούν ρωγμές στο τέλειο, γυάλινο περιβάλλον της. Ποιος μαζεύει το τσάι μας; Κάτω από ποιες συνθήκες συλλέγεται ο χρυσός που διακοσμεί τα φλιτζάνια μας; Τα ρούχα που φοράμε, τα κινητά που κουβαλάμε τα διαμαντένια σκουλαρίκια μας; Οι απαντήσεις οδηγούν την Κικουνοχάνα στη ζοφερή πραγματικότητα, που κρύβεται μέσα στα αγαθά, που καθημερινά καταναλώνουμε μαγεμένοι- και δήθεν ανυποψίαστοι. Εκεί, όπου φωλιάζουν η σύγχρονη δουλεία, η παιδική εργασία και το εμπόριο σωμάτων και ψυχών, που γεννήθηκαν σε «ατυχείς» γωνιές της γη…
Σε ένα υπαρξιακό επίπεδο, η παράσταση αγγίζει τα βάθη της αδυσώπητης τρέλα του σύγχρονου ανθρώπου, που αηδιάζει απ’ τη βαρβαρότητα του συστήματος, μα από την άλλη εξακολουθεί να παραμένει κομμάτι του. Παγιδευμένος σ’ έναν ατέλειωτο Λαβύρινθο, συντηρεί και συντηρείται από ένα απάνθρωπο σύστημα, που ταυτόχρονα τον αηδιάζει και τον σαγηνεύει. Μέσα σ’ αυτή την παράνοια, υπάρχει κάτι που να μπορεί να σωθεί;
Πρόκειται για ένα μελαγχολικό τραγούδι, έναν ευαίσθητο ψίθυρο, ένα χαμηλόφωνο λυγμό εν μέσω ενός εκκωφαντικού θορύβου, Tomasso Cimenti ,Il Ricensito,2019.
Η αρχική μορφή της Τελετής του Τσαγιού, ξεκίνησε ακολουθώντας (όσο το δυνατόν πιο πιστά) μια τυπική ιαπωνική Τελετή του Τσαγιού. Μέσα από τη πορεία της εξελίχθηκε σε μια γλυκόπικρη εμπειρία για το κοινό, με έντονα αυτοσχεδιαστικά και διαδραστικά στοιχεία.
Ο τέταρτος αυτός κύκλος παραστάσεων για το Αθηναϊκό κοινό θα δέχεται περιορισμένο αριθμό θεατών κάθε φορά. Η παράσταση είναι αφιερωμένη στη μνήμη του Achim Wieland, σκηνοθέτη και δραματουργού της παράστασης, μα και δημιουργού του SRSLY_yours Ensemble που πέθανε απροσδόκητα στη Σικελία κατά τη διάρκεια παραστάσεων του έργου εκεί.
Πληροφορίες παράστασης
Κάθε Σάββατο και Κυριακή - από 1 Φεβρουαρίου μέχρι 11 Μαΐου
1, 2, 8, 9, 15, 16, 22, 23 Φεβρουαρίου| 1, 2, 8, 9, 15, 16, 22, 23, 29, 30 Μαρτίου | 5, 6, 12, 19, 20, 21, 26, 27 Απριλίου | 3, 4, 10, 11 Μαΐου |
Στις 21:00
Διάρκεια: 70 λεπτά