Πώς αντιλαμβανόμαστε το καλτ και ποιες ταινίες διαμόρφωσαν τον όρο για τα ελληνικά δεδομένα; Είναι το καλτ κάτι υποκειμενικό; Αντικειμενικό; Ή συστήνεται μέσα από μια φανατική ομάδα πιστών; Πώς καλλιεργείται αυτή η τυφλή πίστη προς ένα κινηματογραφικό έργο και ποιες είναι οι προϋποθέσεις για να αγαπηθεί άνευ όρων μια ταινία; Η «Λατρεία» εξερευνά το καλτ φαινόμενο κυρίως μέσα από τις ελληνικές ταινίες «Τσίου» του Μάκη Παπαδημητράτου, «Σπιρτόκουτο» του Γιάννη Οικονομίδη, «Ας Περιμένουν οι Γυναίκες» του Σταύρου Τσιώλη και το επεισόδιο «Βιετνάμ» από το «Όλα είναι Δρόμος» του Παντελή Βούλγαρη, συγκεντρώνοντας μαρτυρίες δημιουργών και συντελεστών, όπως και ανθρώπων του δημοσιογραφικού και καλλιτεχνικού χώρου, και ολοκληρώνοντας με άλλες αναφορές και παραπομπές μια ενθουσιώδη διαδρομή στην παρουσία του παρεξηγημένου αυτού όρου στη χώρα μας.