Σον Γουάνγκ, Ολλανδία, Χονγκ Κονγκ, Γαλλία, Ελλάδα, 2021, 99΄
Το ντοκιμαντέρ ακολουθεί το οδοιπορικό των μαρμάρων από την Ελλάδα έως την Κίνα, όπου οι γλύπτες τα μετατρέπουν σε αγάλματα και κολώνες ελληνιστικού τύπου, μαγνητάκια ψυγείου και άλλα τουριστικά σουβενίρ, τα οποία στη συνέχεια επιστρέφουν στην αγορά της Ευρώπης και πωλούνται στους Κινέζους τουρίστες. Η ταινία περιγράφει τις περίπλοκες συνδέσεις αυτής της καταναλωτικής αλυσίδας και αναδεικνύει με χιούμορ τις ευρωπαϊκές φιλοδοξίες της κινεζικής μεσαίας τάξης, με ένα διακριτικό αλλά οπτικά σαγηνευτικό στιλ.
Sean Wang, The Netherlands, Hong Kong, France, Greece, 2021, 99΄
A piece of white marble stone mined in Greece takes us on its Odyssey along the global consumption driven by the Chinese domestic market, to investigate the role of China as the “world’s buyer.” This film follows marble from its homeland to the other side of the world, where it is processed for sale back to the West. As the condition of world commerce constantly shifts and changes, we encounter those whose lives are devoted to the commoditization of things both ancient and new.